niedziela, 25 grudnia 2022

ufff

 to teraz już tylko odpoczywam :P. Żarcia mam tyle, że lodówka bez dopchnięcia kolanem się nie zamyka, ciasto, które miało być małe jak wypierdek, straciło może jedną szóstą swej wypierdkowatości. Reszta została. 

Z podziękowaniem dla Agai:




Wylądowała na drzwiach do pokoju, bo na zewnątrz hm pewnie zginęłaby zbyt szybko... Na zewnętrznych drzwiach zawisła gwiazdeczka za 2,50. Niełakoma. 


Nie będę, Agajo, przytaczała komentarza mojej mamy, bo wystarczy, że mi jest smutno. A breloczek wylądował na szyi Drobinka. Do paszczy mu.


Drobinek ostatnio wisi na brzegu lustra, a funkcję odboju drzwiowego przejął jeden z jeży. Żal mi było Drobinka, bo się strasznie brudził... 

Dzięki, Agajo - ode mnie i od Drobinka. 

W parafii zapowiadają chodzenie po kolędzie. Nawet jednego z rezydentów zatrudnili i zapowiadają kolędę bardziej błyskawiczną niż dotąd. Nie wiem, model instant czy co. I jeśli ktoś zaprasza księdza, to ma zostawić uchylone drzwi na klatkę. Już widzę, jak ludzie zostawiają, hę. Po pierwsze to nie będą w temacie - u mnie w bloku ciągle więcej ludzi przyjmuje księdza niż bywa w kościele (i słucha ogłoszeń). Po drugie jeśli jeden ksiądz robi dwa bloki jednego popołudnia, to w obu mają być uchylone drzwi od 15.30 do skutku? Jasne. Jeśli rzeczywiście będą wchodzić tylko tam, gdzie znajdą uchylone drzwi, to wiele nie nachodzą. 

No ale czy to twoja sprawa, niewiasto? :P

Grunt, że Święta minęły i teraz już będzie tylko lepiej. 


No. 

A, jeszcze. Z rzeczy, które mnie rozbawiły. W telewizorni pokazywali dziś wypowiedzi ludzi spod kościołów na temat, co takiego fajnego jest w świętach Bożego Narodzenia. I jedna niewiasta w wieku mocno emerytalnym wypaliła: bo w święta rodzi się nowy Pan Jezus. 

To już Ich dużo przez te 2022 plus chyba ze 6 sprzed naszej ery... 

473.

4 komentarze:

  1. Miało się _Tobie_ podobać. :)
    I być elfowo.
    Drobinek wygląda na zadowolonego, bo mu do twarzy.
    Serdeczności.
    I wypoczywaj.

    Uchylone drzwi to kuriozalny pomysł. Ale może u Was nie ma włamań? 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na plebanię widać ostatnio włamań nie było. :P Zreszta tam drzwi zamknięte na głucho są.

      Usuń
  2. Nie rozumiem
    Wstawiłam tu komentarz z godzinę temu. Nie ma.
    W każdym razie podobać miało się Tobie. I jeśli tak jest to cieszę się ogromnie.
    I odpoczyaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazł się... :))) Za dużo komentarzy wysłalaś w jednostce czasu i wylądował w spamie. Blogspot liczy chyba wszystkie komentarze na blogspocie i opuszcza tylko ilieś pierwszych...

      Usuń