czwartek, 15 grudnia 2022

po pracy

 uciekłam na chwilę nad Wisłę. 


Z bieli wychyliła się szyja. Zakończona głową. 


A potem cała reszta.


W sumie to dwie reszty...


Były też gągoły, nurogęsi i kormorany, ale daleko.




Dostało mi się w domu, że tak późno przyszłam... 

A potem było już tylko sprzątanie i przygotowywanie jutrzejszych zajęć. I szycie jeży.
W rodzinie mam znowu kowida... nie wiem, co ze Świętami, martwię się o mamę. I mi też się wcale nie chce chorować. :P 

Dni są koszmarnie krótkie, z niczym nie zdążam. 

Zdaje się, że wracam do zwykłej ilości syfów na buzi, czyli przynajmniej trzy. Lek na opryszczkę się skończył i powinnam raczej zrobić przerwę przed ewentualną następną dawką, tym bardziej, że lek niewiele dawał. 

Dalej mi towarzyszy głębokie przekonanie, że do niczego dobrego się nie nadaję. 

463.

6 komentarzy:

  1. Jeże i zdjęcia są na przykład super.

    Ale takie przekonanie dobija emocjonalnie, fakt.
    Mam nadzieję, że choróbsko ominie. I ze elfy się nie spóźnią przesadnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po prostu okropnie zmęczona, nie znoszę pracować pod presją czasu i musieć robić kilku rzeczy naraz. Jest 21.16, a ja zaraz jeszcze muszę zrobić parę rzeczy do pracy...

      Usuń
    2. Tarczyca i cukier ok? Bo ja mialam tak, a potem okazało się, ze nadmierne zmęczenie ma konkretne powody ( a widełki normy sa za szerokie.
      Ale bycie dzis nauczycielem to męczy juz samo z siebie ( i niekoniecznie chodzi o uczniów)
      +

      Usuń
    3. w lecie robiłam szerokie badania i oprócz anemii jak na mój wiek wszystko było perfekcyjnie. Sama się dziwiłam, że mam taki dobry cukier. Tarczyca w normie. To może być anemia (taktaktak, biorę żelazo) plus ciężka pogoda, wieczne ciemności (mało śpię, bo caly czas mam wrażenie, że już trzeba wstawać, a jest 4.00... tak samo ciemno jak o 6.00...) i mama do kompletu. Praca na ponad etat i dwa domy do ogarnięcia na święta (z perspektywą gości) to wystarczy, żeby się zmęczyć.

      Usuń
    4. Ojjjj wystarczy, wystarczy aż nadto.

      Usuń