piątek, 28 maja 2021

wyniesienie jego pasterskiej posługi do chwały ołtarzy

 :))) cytat z dzisiejszej onlajnowej mszy, w kontekście rocznicy śmierci Wyszyńskiego. Proponuję, żeby do chwały ołtarzy wynieść raczej jego osobę... obawiam się, że posługa pasterska jako taka już dawno osiągnęła chwałę od ołtarzy znacznie wyższą. Niestety.

Generalnie do siebie doszłam, tylko przy dotknięciu boli wszystko, głowa przy gwałtowniejszych ruchach i wiecznie zmęczona jestem... Właśnie spakowałam kolejny wykrój w kolejną kopertę, do zrobienia jeszcze parę rzeczy, wcale nie dla siebie. I zastanawiam się, kiedy znowu oberwę złem za całe to dobro, na które naprawdę często już nie mam siły... chciałabym, Żebyś przy mnie Stanął. A nawet nie, nawet gdybyś mi tylko Powiedział, że wcale nie Stoisz po mojej stronie, że nic z mojego życia Ci Się ani nie podobało, ani nie podoba, to przynajmniej miałabym jedną konkretną informację w tym cyrku... 

Konkretną informację mam o Pani eS. Druga ze znanych mi osób z rakiem trzustki, tą pierwszą pochowali kilka dni temu... Pani eS była w jednym z lubelskich szpitali, mieli ją przenieść na chirurgię onkologiczną do drugiego szpitala, tymczasem okazało się, że nie ma miejsc, a Pani eS musi wracać do domu, skoro jeden szpital ją wypisał, a drugi nie przyjął... 

Dobra, do roboty.

2 komentarze: