czwartek, 28 stycznia 2021

krajobraz z kosem

 


i stadko nurogęsi.







Nieco mnie zaciekawia, że na 10 samców w stadku są tylko 2 samiczki. 

Liczyłam frekwencję 3 razy, jak już w końcu wyszła wiarygodna, uciekłam nad Wisłę. Jutro rada... Tia, brakuje mi ferii po maratonie na koniec semestru, nieprzerwane chodzenie do szkoły po tych wszystkich poprawkach, tabelkach, radach, sprawozdaniach i te pe jest bolesne :P nawet jak zajęcia są zdalne. 

Luzują obostrzenia, od poniedziałku nie będzie godzin dla seniorów (no dla mnie były niewygodne) i otwierają sklepy w galeriach i halach targowych - co mnie o tyle rusza, że muszę se kupić jakieś niepodarte spodnie na tyłek :P. Ostatnio w hali była otwarta tylko jedna buda z dżinsami, 70 zł za parę. Mam nadzieję w zaprzyjaźnionej budzie (jeśli ją otworzą?) kupić 3 pary na raz i zjechać z ceny... Obecnie mam tylko jedne niepodarte spodnie :P. 

Mama kolegi z Lbl już jest po szczepieniu... jest w wieku mojej. Siostra ze służby zdrowia szczepi się za parę dni. Według propagandy cała służba zdrowia już jest zaszczepiona :P i seniorzy po 80tce też :P. Tia. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz