piątek, 15 grudnia 2023

gdybym

 przeszła na prawosławie i obchodziła święta na Trzech Króli, może zdążyłabym wszystko ogarnąć w te wolne dni między świętami a nowym rokiem, hm? Może warto sprawę przemyśleć? 

Znowu wróciłam z pracy i padłam. Chyba w końcu poważnie podchodzę do kwestii menopauzy, bo na zmianę mi zimno i gorąco, w nocy parę razy budzę się zlana potem, a za chwilę się telepię - na sam koniec grudnia mam umówioną wizytę u ginekologa z wynikami, zapytam się. Wirus to nie jest, nie mam żadnych innych objawów, tylko te fale gorąca i zimnicy. No i syfy na mordzie, i cyklowe kffiatki, i totalna niechęć do czegokolwiek. Do tego mój telefon też jakąś telefonopauzę przechodzi i zaczynam myśleć o wymianie go na młodszy. Ktoś coś poleci najlepiej do tysiąca złotych? Nie robię tego z radością, bo do tego bydlaka przynajmniej trochę się już przyzwyczaiłam, a na nowego byka znowu będę musiała wychodzić z czerwoną płachtą i staczać te wszystkie walki od nowa. No ale z tym ostatnio też same walki staczam. 

Siebie w każdym razie na żadną młodszą bym nie wymieniła, już wolałabym przeskoczyć do przodu jakieś parę latek. A walki to ja chyba nawet w wieczności będę staczać. :P Chciałabym, kurrrrcze, Żebyś mnie czasem trochę Pogłaskał, Zatroszczył Się, no Zadbał jakoś, Wyraził minimum zainteresowania tym, co mi się dzieje. Jest mi bardzo, bardzo ciężko w troszczeniu się o pół świata w sytuacji, kiedy to samo pół świata ma głęboko, co się ze mną dzieje. Czasem myślę, że wolałabym, żeby w tamtym wypadku z lata mocniej mnie przypieprzyło, nawet tak na Drugą Stronę - może wtedy pojawiłby się przynajmniej jakiś drobny problem ze znalezieniem jelenia do robienia mojej roboty? A może doszliby do wniosku, że nie trzeba nikogo szukać, bo cała ta robota nikomu na nic niepotrzebna? Nie wiem.

W każdym razie Powinieneś wiedzieć przynajmniej tyle, że jeśli Ty się mną nie Zainteresujesz i o mnie nie Zadbasz, to nikt na tym za*** świecie tego za Ciebie nie zrobi. Howgh.

788.

4 komentarze:

  1. Inni traktują Ciebie tak, jak Ty sama siebie traktujesz. Nie dostaniesz niczego innego ponad to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieprawda, inni i tak mnie traktują trzy razy lepiej niż ja siebie, więc 2/3 dostaję ponad to.

      Usuń
  2. Syn mi tłumaczył, że to po prostu ludzie dorośli tak mają, że im w grudniu nie starcza czasu :D :D (jak mu westchnęłam, ze się chyba starzeję).
    W każdym razie ślę tę odrobinę słońca, która mi się tu na północy pokazała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam non stop grudzień... słońce pokazało się u nas na 2 razy po 35 sekund.

      Usuń