niedziela, 17 grudnia 2023

ciemno, zimno i nie jestem Mesjaszem

 ani żadnym innym zbawicielem świata też nie jestem. To daje trochę luzu. Na spacery pogoda dziś się w ogóle nie nadawała, więc trochę popracowałam, a trochę się poleniłam. Na nieposprzątanym biurku ciągle zalega stosik materiałów okołoksiążkowych - ale boję się ich tknąć, bo dwa razy już wcześniej je sprzątałam, a skoro tylko znikły, zaraz odzywali się z wydawnictwa z pytaniami. :P 

Coraz więcej znajomych i rodziny leży z kowidem. Boję się, że mama złapie, a potem ja złapię od mamy, albo że ja skądś przywlokę, a ona złapie ode mnie. Izolacja obecnie nie wchodzi w grę, trzeba się nią opiekować. Więc jeśli jak ostatnio złapię takie bydlę, że nie będę miała siły do kibla dojść, to nie wiem, kto się nią zajmie wtedy. 

I to jest kolejny powód, dla którego nie mam ochoty na święta. 

790.

4 komentarze:

  1. Ja też nie jestem, chociaż kiedyś chciałam. Zabawne. Też nie mam ochoty na święta w ogólnym pojęciu. Gdybyż tak napadało śniegu tak z pół metra... Tej drogi do mnie nikt nie odśnieża. Ma być na wieczerzy około 11 osób, ale moich sióstr nie będzie. Jedna pojedzie do córki druga nie wróci z Niemiec. Siostrzeniec ( jego żona to siostrzeńcowa? ) będzie szwagier bliski depresji bo żona nie wraca. I jeszcze dwie siostrzenice... szkoda gadać. Jutro ogarnę cmentarz a dwa dni przed upiekę piernik szybki i makowiec. Z umiejętności zakonnych została mi umiejętność wyrabiania ciasta drożdżowego.
    Mam nadzieję że ta młodzież nieco starszawa i ta dużo młodsza nie przyniesie żadnych bakcyli. Poza kotami i dokarmianiem ptaków nie muszę się opiekować nikim poza sobą ale muszę rąbać drewno, do kotłowni i do pieca kuchennego. Trzymam kciuki za ciebie i twoje sprawy - ciepło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My cały rodzinny nalot mamy pierwszego dnia świąt i wobec tych stanów chorobowych aż się boję bać...

      Usuń
  2. Ta świadomość, że się nie jest bardzo pomaga czasem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano. Po prostu na pewne rzeczy nie mamy żadnego wpływu.

      Usuń