wtorek, 19 grudnia 2023

zapamiętać

 jak wygląda słońce, bo przez najbliższe tygodnie może go być mało... 


A wiele nie było go i  dziś. Smuga na wschodzie o poranku, potem smuga nad południowym horyzontem. Reportaż ze wschodu słońca zaraz na Ważce :klik:

Po pracy pogoniłam do ogrodu, wysadziłam na grządkę wrzosy z balkonu, może chociaż parę przeżyje.


Wygrzebałam też z balkonowej skrzynki zakupione w listopadzie cebulki i posadziłam je jakkolwiek, kompletnie wymieszane i ciekawa jestem, co mi z tego wiosną wyrośnie, i już zaczynam czekać. 

Łososiowe grudniki w pełni kwitnienia.



Poza tym w ostatnich chwilach świątecznej promocji kupiłam i ogarnęłam wstępnie nowy telefon, ma mi wystarczyć na 5 lat, chociaż faktycznie przy intensywnym użytkowaniu (aktualizacje, ściąganie apek, przenoszenie danych, takie tam) koszmarnie się grzeje. Przy okazji: marzę o tym, żeby każdy telefon można było naładować tą samą ładowarką. 

792.

2 komentarze:

  1. Przepiękne te grudniki. Mój zrobił się bardziej czerwony niż łososiowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też w tych ciemnościach wydaje się czerwony, ale w porównaniu z czerwonym jest rudy.

      Usuń