czwartek, 14 grudnia 2023

dosprawdzałam

 matury uff. Kolejne kobity w pracy chore i chyba nie ma innego zawodu, w którym jak jedna zachoruje, to druga musi brać większość godzin tej chorej, nie opuszczając przy tym żadnej swojej godziny. Na drzwiach 1A nie przywiesza się kartki "pani chora, lekcji nie ma". 1A _musi_ mieć przynajmniej 3 godziny dziennie i ktoś te 3 godziny _musi_ wziąć, zaraz przed swoimi albo zaraz po swoich... W każdym razie padam na ryj od tych zmian planu i brania godzin, i nie mam czasu na święta, i w ogóle nie mam ochoty na żadne święta, dajcie mi spokój ze świętami. Chciałabym zostawić to wszystko i wyjechać. Ale nikt nie zajmie się mamą, a mama jest, święta być muszą, bo będą goście. Do mnie nie będą przyjeżdżać. Zaproponują mi, żebym przyjechała do nich, ja powiem nie i będę mogła na całe święta iść spać. Amen. 

787.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz