środa, 6 grudnia 2023

święty eM

 przyniósł rózgi. Całą masę rózeg. Srebrzystych.





Niektórym sprawił całkiem nowe firanki.



Innym  - może grzeczniejszym? - do rózeg dodał trochę koloru.





Cis zakwitł gwiazdeczkami. 


Szłam se tak do pracy i oto... 


Wryło mnie na środku zasypanego śniegiem chodnika. Żeby chociaż znak ostrzegał nie przed pieszymi, tylko...

przed szpakami?


Udającymi kolibry?


Szpaki w grudniu, koooniec świata.

Dziś przyszłam z pracy na 15.00, połknęłam michę gotowych pierogów z garmażerki i pobiegłam z mamą do audiologa. Potem przyszłam i wzięłam się za sprawy pracowe. Strona szkoły, lekcje na jutro, sprawdzanie wypracowań. Łeb mi pęka, chce mi się płakać, a mama nie daje sobie rady z aparatami, jęczy, marudzi, wścieka się i twierdzi, że to ja kazałam jej kupić aparaty. Acha.

Dobra, teraz kolacja i jeszcze 3 prace do sprawdzenia potem. 

779.

2 komentarze:

  1. Wracam z pracy i też obiad , krótka chwila i co? zaraz spać?. Nie chcę mam tyle ciekawych rzeczy do zrobienia a tu brak czasu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe rzeczy do zrobienia przed pójściem spać, znaczy pościelenie łóżka, kąpiel i paciorek? :))

      Usuń