niedziela, 10 kwietnia 2022

Bóg WYNISZCZYŁ Go

 nad wszystko i dał Mu imię, które jest ponad wszelkie imię - przeczytał dziś lektor. Hm, w sumie miał rację. 

Dziś od rana więcej kapturek na modrzewiu


 
i mazurek razem z nimi

i mój sąsiad-dzięcioł



który co chwilę kuje kolejną dziurę w biednym klonie, jedna pod drugą.

Grzywaczów jest tyle, że gdzie nie strzelisz, tam grzywacz. Ganiają się z rewirów, łączą w pary. Tu grzywacz z cyklu: ujarzmiłem wiosnę.


Poza tym poszłam na ogród, chciałam zobaczyć, co zniszczył ostatni śnieg.
Połamał sosny.

Dłuuuugo sprzątałam gałęzie. 
Poza tym, pomimo nieustannego ziąbu, w końcu widać w ogrodzie, że może będzie kiedyś jakaś wiosna.






Coraz więcej kwitnie, coraz więcej z ziemi wyłazi.

W temacie kowida to brat czuje się trochę lepiej, ale ciągle nie wiemy, co dalej. 

214.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz