poniedziałek, 4 kwietnia 2022

zima

 ma się dobrze


a to obiecana nowa chałupa mojego sąsiada-dzięcioła. Nie wiem, czy jest w środku.


Ciągle nie ogarniam nawału roboty w pracy, właśnie skończyłam na dziś, ale już widzę, że na jutro mam kolejny stos rzeczy do przygotowania. Klasówki, próbne matury, zadania, karty pracy, nagrania, what not. Można bez końca. Lekcję 45minutową czasem przygotowujesz 60 minut, a 20minutowe zadanie półtorej godziny. Komu by się chciało, tylko starej idiotce, nie?

Nie wiem, czy Widzisz to wszystko, jak na to Patrzysz, czy ma to dla Ciebie znaczenie. Czy jestem dla Ciebie istotna. Czy mogę se wsadzić to wszystko, co robię, bo Ciebie to. 
Nie wiem. Może Kiedyś się dowiem, tylko czego? Tak czy siak, nieważne. Mam to w d* głęboko, co Ty na to - i tak zawsze i wszystko było ze względu na Ciebie. Tak, jak wtedy w Leśniowie powiedziałam. Pamiętasz? Obchodzi Cię to? 

Kocham Cię, cholera jasna. Rozumiesz?

I w ryk. :P Baby są beznadziejne.

208.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz