sobota, 1 stycznia 2022

dla tych, co nie lubią fajerwerków :)

 

















Alleluja. :)


wieczorem:
Czy ja zwariowałam, czy to naprawdę zięba?



W miejskiej dżungli?


Dżungla (i zięba, i fajerwerki) fotografowana zza szyby. Spędziłam uroczy noworoczny dzień przed telewizorem i w kuchni. Tia wiem, duperele, ale współpraca z moją mamą naprawdę robi się coraz trudniejsza... Dziś przerabiałam kiełbasę włożoną nie na ten talerzyk (pod przykrywką). Problem w tym, iż kiełbasa znalazła się przypadkiem (i samowolnie?) na surowym mięsku przygotowanym do smażenia na obiad, oblazła sokiem mięsnym i musiała także zostać usmażona. A ja usłyszałam, że a. po co wyciągałam kiełbasę z zamrażalnika, b. dlaczego wzięłam do smażenia kiełbasę z talerzyka z wędlinami i wreszcie c. że nie mam o co robić tyle hałasu, bo to pierdoła. Co do ostatniego, to zgoda. Ale te pierdoły, zwłaszcza jak się nagromadzą, potrafią doprowadzić do szału. I rozpaczy.

Pod wieczór po raz pierwszy od dwóch tygodni ośmieliłam się pójść na mszę. Zamiast kazania Wielebny odczytał list papieża eF do małżonków na Nowy Rok. Patrząc po kościele zastanawiałam się, ilu tu może być małżonków. No paru pewnie i było...

I znowu czuję się w tym wszystkim jak ostatnia d*. Nie wiem, jak Ty na to Patrzysz, czy w ogóle Patrzysz. Co Widzisz, jeśli. Czy ma to wszystko dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie. Czy ma dla Ciebie znaczenie, że to wszystko dla Ciebie i nikogo innego. Bo, cholera, nie ma innego sensu. Jeśli to (epitet) życie ma mieć jakiś sens, to jesteś nim tylko Ty. 
Ale Mógłbyś czasem się jednak Odezwać. :P Albo chociaż Mrugnąć, że Słyszysz. 

115.

5 komentarzy:

  1. Fantastyczne fajerwerki. Ja tez oglądałam zza szyby. Dużo było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię fajerwerki, może dlatego, że mój Pies nigdy się ich nie bał i sylwestra zwykle przesypiał spokojnie, bywało, że na okiennym parapecie :P. U nas nie było dużo, może dlatego, że drogie są, a może dlatego, że lał deszcz. Kanonada - zresztą mało intensywna - zamknęła się w kwadransie.

      Usuń
  2. Nawet dość ładnie złożone ;)

    OdpowiedzUsuń