poniedziałek, 3 stycznia 2022

jeszcze tylko sto dni

 roboczych mam do wakacji. Sprawdziłam. 

Dziś mozolnie prowadziłam zdalne, próbując nie zasnąć w trakcie, znowu wlałam w siebie nieziemskie ilości kawy. Wygląda na to, że ministry znowu nie pogadały, jeden twierdzi, że wprowadzi ograniczenia kowidowe, drugi pieje, że omikron to może będzie na wiosnę (nie powiedział, którego roku), przez najbliższe miesiące w każdym razie nie przewiduje się żadnych ograniczeń. Prywatnie zgaduję, że  nowe, ostrzejsze obostrzenia będą polegać na nieuśmiechaniu się do ludzi, którzy mają obecne obostrzenia w. I to, proszę państwa, dopiero będzie  prześladowanie.

Na dworze leje, wybiegłam tylko do sklepu przez ulicę. W sumie to dobrze, że darowali nam te trzy dni latania przez deszcz do szkoły... 

117.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz