poniedziałek, 4 października 2021

nie może pani

 wpisywać tematu w dziennik elektroniczny dzień wcześniej - pouczała mnie szefowa. No ale ja dzień wcześniej przygotowuję lekcję - próbowałam się bronić. No ale nie mogę i już. OK, to będę wpisywać na lekcji, co zajmie mi pierwsze 5 minut z każdej godziny, co mi tam. Mam to w briko.

Byłam dziś z mamą na drugim cmentarzu, spracowałam się jak oślątko, mama padła. W każdym razie cokolwiek będzie, będzie już czyściej. 

Myślę, jak zmienia się koncepcja trudnego dnia... jutro mam "trudny" dzień, dwie godziny po kolei z moim aspergerem. Ale tak naprawdę to żaden tam trudny, nie mam w tym roku ani trudnych klas, ani trudnych dni. Tak to jest, że jak już człowiek ogarnie pracę, to zaczyna mu siadać zdrowie... a jak patrzę, jakie papirowe formalności muszą załatwiać panie odchodzące na emeryturę, to już wolałabym chyba umrzeć przed :P. Byle nie musieć tego robić. 

Z innych absurdów - we wrześniu pisaliśmy program pracy z uczniami wymagającymi indywidualnego podejścia. Ten program musi być napisany do któregoś tam września... Problem w tym, że jak napisać taki program, jeśli dopiero teraz poznaję ucznia, bo dopiero teraz na tyle się oswoił z sytuacją szkolną, że zachowuje się zupełnie inaczej niż we wrześniu? :P 

Poza tym zaczyna mi się zacinać zamek w drzwiach, ostatni, który działa. Drżę na myśl, że czeka mnie jeszcze wymiana drzwi :P. Samego zamka pewnie się nie da. Chyba że dokupię se łucznik :P. 

26.

1 komentarz:

  1. Nie powinnaś mieć problemów z wymianą zamka. Wpuszczanych są tysiace, więc zawsze można znaleźć takich wymiarów, jaki ma ten, który jest.
    Przy zasuwach zdejmuje się obejmę, jaka była, odkręca zasuwę i zakłada nową, uprzednio wiercąc otwory w nowych miejscach. A na koniec zakłada się nową obejmę. Jedyny problem to odpowiednie skrócenie takiej ponacinanej blachy, która przy obrocie klucza, obraca zasuwkę. Ta blacha jest zawsze dłuższa od najgrubszych drzwi, więc jakąś część trzeba ułamać (stąd te nacięcia). Pozostała część nie może zostać za długa, by nie blokowała obracania kluczem (ale nie może też być za krótka, by było jeszcze czym pokręcać).

    OdpowiedzUsuń