piątek, 22 października 2021

bądź jak pingwin

 zbieraj kamienie :)



Tia, zawsze można kupić paczkę żwirku do akwarium. Ale nawet pingwiny wiedzą, że zbieranie kamieni jest lepsze. I że dopiero na zdjęciach widać, jaki ten słoik jest krzywy. Nie zdziwiłabym się, gdyby pochodził z jakiejś lokalnej huty szklanej i był robiony hm ręcznie. Podejrzewam, że w naszej piwnicy znalazł się po przeprowadzce babci spod Chełma... 

Mam zamiar uratować ten słoik i dać mu drugie życie jako miniszklarnia. Zawsze chciałam pracować w szklarni, tak? To teraz będę pracować poza szklarnią :). 

44.

5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Najfajniejsze w tym jest, że powstaje powolutku, kamyk po kamyku. Nie że przynosisz do domu gotowy las w słoiku z marketu.

      Usuń
  2. Ja kiedyś miałem taki ogródek w dużej szklance koktajlowej, małe kaktusy w niej rosły i leżało kilka kamyków. Nawet dosyć długo to wytrzymało, ale zupełnie nie pamiętam, co się z tym stało 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym założyć szklarnię z kaktusami... chodzą mi po głowie trzy: z paprociami (to będzie ta zaczęta), z kaktusami i z mirtem. Ciekawe, ile mi z tego wyjdzie.

      Najchętniej ukradłabym :) kilka małych kaktusowych zaszczepek / odrostów np. od znajomych, ale kłopot w tym, że nikt teraz nie ma kaktusów na oknie.

      Usuń
  3. Ja mam kilka kaktusów, ale dużych takich kulistych. Wtedy miałem takie małe, których igiełki tworzyły jakby pajęczynę albo mgiełkę na jasnozielonym kaktusie.

    OdpowiedzUsuń