czwartek, 30 września 2021

koniec września uczciłam

 nabyciem wrzosów i wrzośców.





Poza tym po dzisiejszych lekcjach dotarłam na mszę, zrobiłam (w deszczu) zakupy, przygotowałam zajęcia na jutro, grzecznie wysłuchałam szkolenia IT, wygenerowałam se certyfikat... Szkolenia IT prowadzone w formie prezentacji na yt wiele sensu nie mają, bo. Raz byłam na dobrym szkoleniu komputerowym. Całe ferie zimowe, 10 dni roboczych, jeździliśmy do Lbl, siadaliśmy przy komputerach i tłukliśmy (pod okiem instruktora) w klawiatury ile wlazło. A nie, że w ciągu godziny pani na ekranie pokazuje ci, jak ona jeździ kursorem, i co jej się otwiera. :P Wyłączyłam yt z przekonaniem, że póki mogę, nie zamierzam z tego programu korzystać, bo jest strasznie skomplikowany, ma milion opcji i kto jak kto, ale ja go przed emeryturą nie opanuję. 

Nie wiem, chyba nie o to w szkoleniu chodziło? :P


Ponad 1200 zakażeń, lubelskie na pierwszym miejscu, a mój powiat na trzecim miejscu w lubelskim. What's next. Na wszelki wypadek już zaczynam porządkować po kolei rodzinne cmentarze i projektować kolejne maseczki...

22.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz