środa, 15 września 2021

sama nie wiem

 czy lepsze w takich warunkach zdalne, czy stacjonarne... chodzi o to, że mamy w szkole cztery klasy. Zwykle w piątek pracuje z nimi pięciu nauczycieli. Jednak w tym tygodniu trzech spośród nich jest na L4. Czyli zostało dwóch nauczycieli na cztery klasy... No weź i ułóż plan. :P Uczenie dwóch klas jednocześnie to już norma. Zastanawiam się tylko, kiedy zaczną na mnie wrzeszczeć, że nie zrealizowałam programu, źle przygotowałam do matury albo coś. No to proszsz, ucz se sam, mając trzy godziny dziennie z każdą klasą w różnych kombinacjach łączenia... 

Tymczasem dziś 767 zakażeń, lubelskie na pierwszym miejscu. Jeśli uczenie stacjonarne wygląda jak wygląda, może powinniśmy jednak pomyśleć o zdalnym? I jedno, i drugie tak samo nie ma sensu... a zdalne chyba jest bezpieczniejsze w sumie.

Widziałam dziś pierwszego od wiosny kormorana, chyba zlatują się już powoli na zimowisko. 


Dziś podobno ostatni ciepły dzień w tym roku... a ja ciągle nie ujeździłam butów. Tia wiem, wezmę się za to dopiero jak będę musieć. Znowu natrę sobie bąble. I pójdę na L4, niech se układają plan z jednym nauczycielem na 4 klasy, a co. :P 

7.

3 komentarze:

  1. Superse! A może jednak nie:
    15.09.2021 - nowe dane o zakażeniach SARS-CoV-2: 767 nowych zakażeń, 21 zgonów ostatniej doby. W ciągu ostatniej doby najwięcej zakażeń na 100 tysięcy mieszkańców notują trzy województwa: woj. lubelskie - 3,6 zakażenia (na 100 tys. mieszkańców), woj. podlaskie - 2,89 zakażeń i woj. podkarpackie - 2,78 zakażeń. Dlaczego w tych województwach? No to jeszcze raz popatrzmy na miejsca w Polsce najsłabiej wyszczepione ... i jak tam antyszczepionkowcy? co tym razem wymyślicie? może następny różaniec z Justyną Sochą "w intencji szczepień", jak 11.09.2021 pod Ministerstwem Zdrowia? Za prof. Krzysztof J. Filipiak

    OdpowiedzUsuń
  2. Miało być Surprise! Ale ten durny telefon poprawia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to nie surprise, ale ja to niewierząca jestem :P.

      Usuń