niedziela, 8 maja 2022

takie sobie wstężyki

 jeśli ktoś nie ma pomysłu na hobby, proponuję kolekcjonowanie wstężyków :). 






Wszystkie powyższe odmiany barwne znalazłam dziś w ciągu 2 sekund, na jednym słupku ogrodowego (nie mojego) płotu. 

Powędrowałam dziś na swój ogród, usiłowałam rozłożyć się na kocyku na trawie i odpalić fontannę - z czego odpalenie fontanny rzeczywiście się udało


poleżenie mniej, bo ziemia ciągle bardzo zimna. Więc siedziałam na trzech złożonych piętrowo kocykach i jednej poduszce :P, obserwowałam kwiatki

to jest, na przykład, mój tulipan.



tu przykłady różnorodności szafirków

i niezapominajek

oraz specjalnie na cześć Lómendila

pierwszy kwitnący głóg.

Z ornitologii odwiedziła mnie moja sąsiadka sójka



i parka kosów, baaardzo spragnionych kąpieli



U nas ciągle susza, zapowiadany od tygodnia codziennie deszcz dziś zmaterializował się w formie siedmiu kropli... proszę, jeśli macie suszę, wystawiajcie poidełka dla ptaków. 

242.

2 komentarze:

  1. A u nas pleszki zamieszkały w budce na mirabelce. Mąż szczęśliwy, bo ostatnio różne ptaki gardziły jego budkami i wybierały naturalne dziuple w starej jabłoni.

    OdpowiedzUsuń