środa, 2 marca 2022

no to mam kosa na balkonie

 :))) skonstatowałam, patrząc na (narastający) bałagan. 


Podeszłam do okna, na początku ostrożnie. Kos, oczywiście, był.


Podeszłam do samej szyby, oparłam aparat o parapet. Kos ani drgnął. Żeby się łaskawie zaczął rozglądać, czyli żeby mu zrobić zdjęcie z profilu, nie od ogoniastego zadka, musiałam gwizdać i pstrykać w szybę palcami. Raczył się obejrzeć, ale nie odleciał. 



Takie no, tego, kury hoduję. 


Poza tym jak zawsze w Popielec mam niesamowite doświadczenie własnej kruchości. Post zawsze mnie bardzo kosztuje. 

Poza tym, no poza tym ciągle i wszędzie zbieramy na Ukrainę. W szkole, w kościele, we wszelkich możliwych urzędach i instytucjach. W sklepach.

BTW, aż się trochę przestraszyłam. Idę ja se dziś z pracy jedną z głównych ulic miasteczka mego, i po kolei w każdym mijanym sklepie widzę na szybie kartkę: zamknięte. Likwidacja. Albo szyby zasłonięte folią. Albo niezasłonięte i widać, że w środku nie ma już nic, parę gratów na środku. Polski ład czy co? 

175.

4 komentarze:

  1. allegra walker2 marca 2022 20:51

    Czcigodna oblubienico Pańska, pomódl się za mojego Ojca, z którym, jak się właśnie dowiedziałam, już prawdopodobnie się żegnam. O śmierć bez bólu i strachu (jest nieprzytomny od 20 dni), i żeby Ojciec go przyjął do Siebie. Intencja bezpieczna, bo nieweryfikowalna (chociaż może kiedyś?).
    Też próbuję się modlić, ale w tej chwili mam w sobie tylko ból i wycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Erunandelince z telefonu2 marca 2022 22:50

      Trzymaj sie. Tak, modle sie i wierze ze Slyszy. Wiem jak to jest tak umieral moj chrzestny, przeciez tez i ojciec mi umarl juz nie kontaktujac od miesiecy. Ojciec tak naprawde dopiero teraz mnie boli, kiedy minelo zmeczenie nieludzkie.
      W kazdym razie modle sie, jesstem w ttm z wami. Chociaz to niczego nie zmuenia wiem

      Usuń
    2. allegra walker4 marca 2022 15:37

      Ojca już tu nie ma. Nie wiem, jak to możliwe. Zawsze przecież był.
      Dziękuję za modlitwę i proszę o dalszą.

      Usuń
    3. tak, pamiętam. Kiedyś się spotkamy: mój ojciec, twój ojciec, ty i ja.

      Usuń