niedziela, 28 lutego 2021

to Słowo mnie rąbie

 Wiesz? Idzie wbrew całemu mojemu doświadczeniu życiowemu, całe moje życie krzyczy: to nieprawda. Tu, tu i tu, i wszędzie mogę Ci palcem pokazać - dajesz dziecko, a Bóg nie błogosławi,  wyłazisz na góry, a On się nie Pokazuje, niczego nie Przemienia... Czasem myślę, że to ogoniasty tak zawinął moje życie, żeby na mnie udowodnić Ci, że Kłamiesz... chyba że ok, że na Taborze nie było mowy o ani jednej umiłowanej córce, tak? Córki nadają się tylko do jednego przecież i nic innego ani nie chcą, ani nie mogą, ani nie powinny, przecież po to, q, są. A umiłowani synowie, z którymi Jest Bóg, mogą wyrabiać najokropniejsze rzeczy, bo kto może wystąpić z oskarżeniem przeciw tym, których Bóg Usprawiedliwia. Jeśli Bóg z nimi, kto może być przeciw nim. Tia, tyle w Słowie moje życie zweryfikowało już jednoznacznie jako prawdę...
tylko czy to jest Twoja Prawda, Prawda, którą Jesteś Ty?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz