środa, 3 lutego 2021

Witaj w klubie :P

 Panie odrzucony przez swoich, może tych najbliższych, z Twojej wspólnoty, Twojej synagogi, tak? Nie przez obcych, nie przez wrogów. Słuchałam kazania, myślałam: zaraz wjedzie w tony, że Mistrza odrzucali i prześladowali, to i uczniów odrzucać i prześladować będą - i tu o prześladowaniu Kościoła się zacznie, no. Tyle, że właśnie wcale nie z zewnątrz. 

Myślę, jak reaguję, kiedy w telewizorni widzę jedną czy drugą prezenterkę z mojej dziury. Czy potrafię być dumna, że to jest dziecko z mojej szkoły, czy z mojego Nazaretu to już nie może nic dobrego być? (Tia wiem, jeden czy drugi bardziej czy mniej dorobiony ksiunc nie stanowi jeszcze dowodu, że nie może :P). 

A poza tym dzień cały w pracy. Jak ostatnio zwykle. Wracałam z drugiej roboty, wpadłam na adorację. Cieszysz Się, czy może tylko błota Ci naniosłam? A błoto jak malowanie, buty mokre, spodnie zachlapane po kolana. 

Mama dzwoniła w sprawie tej e-wizyty, której nie było, ma być podobno jutro. Ciekaaaawe. Ludzie mnie nieustannie pytają, czy już się szczepiłam, bo przecież już szczepią nauczycieli, jakaś specjalna szczepionka nauczycielska jest. Może. Może nawet bez intencji eksterminacji tej profesji. :P Ale w sumie to kto wie... :P Wolałabym, żeby nauczycielską szczepionką poszczepili najpierw kilku członków rządu, na przykład. I nie opozycji :P. 

A, mam jeszcze technodebilne pytanie. Powiedzcie mi proszę jak to zrobić, żeby na ekranie telefonu pojawiła się ikonka aparatu? Bo była ale znikła po aktualizacji systemu. I teraz żeby zrobić zdjęcie telefonem muszę wysyłać komuś smsa ze zdjęciem :P bo nie mogę znaleźć gdzie mam aparat... a przy smsach jest :P. 

4 komentarze:

  1. U mnie to działa tak: klikam taka ikonke z kropeczkami, tam są aplikacje wszystkie. I jak chcę którąś mieć na pulpicie to biorę ją palcem i przeciągam na ekran.
    Może być też tak, że wyciągasz te aplikacje wszystkie na wierzch po przesunięciu palcem czy w bok (to chyba zależy też czasem od telefonu, wiec ja jestem od jakiegoś czasu wierna jednemu producentowi).
    Ja mam tez w ustawieniach blokadę ustawień ekranu (znalazłam niedawno) - jak ją włączę to nie mogę niechcący usunąć ikonki z ekranu (ustawienia → wyświetlacz → ekran główny → blokada ekranu głównego (i pod spodem jest napisane że uniemożliwia zmienianie układu i usuwanie aplikacji oraz widźetów).

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie jest ta ikona z kropeczkami?

    Jak przeciągnę od lewego brzegu w prawo, pokazują mi się skróty (po dwóch dniach walki udało mi się do skrótów dodać aparat) - ale nie umiem ze skrótów przenieść ikonki na ekran główny. No aparat w skrótach to już dobrze - do następnej aktualizacji systemu wiem, gdzie jest :P. Nie cierrrpię zmian, głupieję i się fffściekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w prawym dolnym rogu, na niby-pasku., Ale Ty masz chyba inną wersję: mój mąż ma tak, ze te wszystkie skróty do aplikacji wyjeżdżają jak przesunie palcem. Tak jak pisałam.
      Próbowałaś przeciągnąć tę ikonkę aparatu na ekran? znaczy dotknąć i nie puszczając przeciągnąć? U mnie to tak działa.
      Hm, ewentualnie możesz zapytać swoich uczniów, który ma taki telefon jak Ty. Oczywiście w zależności od relacji z nimi. Ale jak ktoś ma taki albo tego samego producenta, to powinien pomóc.

      Usuń
  3. nie mogę przeciągnąć na ekran, bo jak przeciągnę z lewej na prawą, to nie mam ekranu (cały obszar zajmuje panel skrótów). W ogóle jak znajdziecie za oknem ładny smartfon to mój.

    OdpowiedzUsuń