wtorek, 23 lutego 2021

do końca przeciw

 woli Bożej, tia. Bóg nie chce śmierci grzesznika, lecz żeby się nawrócił i miał życie. A jeden z drugim, jak mu po wszystkich popełnionych okropnościach zaczyna grozić ludzka sprawiedliwość, na koniec popełnia samobójstwo... i tak do końca idzie wbrew Woli, jak i przedtem szedł. Dziś otwieram wiadomości, tytuł: następny się zabił. 
Moja wredota myśli: jak już musiał, to niechby chociaż zabił się _wcześniej_,  zanim dobrał się do pierwszej osoby, do której się dobrał :P.  Wiem, nie potrafię ich kochać. Jeszcze czego. :P

Zaczynam dzień. Wio.

(po wrzuceniu porcji zadań na klasrum): o, właśnie się doczytałam, że Rząd siódmego marca (specjalnie napisałam to słownie) SKOŃCZY (specjalnie napisałam to drukowanymi) szczepienie nauczycieli. :P Ja jeszcze nawet nie mam terminu. Może faktycznie skończą w sensie, że więcej nauczycieli nie będą szczepić. :P 

Czasem myślę, że oni przygotowali całą serię komunikatów w grudniu i te komunikaty ukazują się tak, jak były ustawione w necie, np. dzisiejszy był w grudniu ustawiony na dzisiejszą datę - a Rząd już dawno siedzi se spokojnie na jakiejś bezludnej wyspie, nie ma żadnego kontaktu z realem i generalnie ma wszystko w. To ostatnie zresztą dotyczy każdego rządu i każdej sytuacji. :P 

(po sprawdzeniu zadań na klasrumie): lol, właśnie miałam telefon, że JUTRO rano mam się stawić na szczepienie, zupełnie nie tam, gdzie się umawiałam wstępnie, hehe. Minister mnie czyta? :P 


(wieczorem): zwolniłam się z zajęć na żywo w obu pracach jutro, w czwartek tylko klasrum, na piątek może już będę użytkowalna? Oczywiście z nerwów :P mam już wszystkie objawy dyskwalifikujące ze szczepienia :P a może i poszczepienne już :P :P :P. 

4 komentarze:

  1. Całkiem możliwe że czyta :D A ja się dowiedziałam że przedział wiekowy gdzie się mieszczę został zapomniany. I tak se myślę, że wczorajsza awaria hydroforu to może Duch chciał wyprowadzić mnie na pustynię? :) ale panowie elektrycy dziś naprawili... a mój Anioł Stróż dobrze wie że wystarczająco czuję się obolała od pompowania wody czy rąbania drwa i innych spraw abym chciała dać się jeszcze kłóć, może cichaczem gdzieś listę przesunął :D A może teraz minister zmęczony nie przeczyta i nie przypomni sobie :D dobrze że nie jestem nauczycielką :D A z tym kochaniem to bardzo trudna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  2. jak minister czyta, to niech się odezwie :P hehe. Obiecuję, że głowy nie urwę. Najwyżej jakaś kąśliwa uwaga :P.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że uboczne tego szczepienia Cię ominą :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że nie będą zbyt dotkliwe :) bo jakieś przecież muszą być. Będę meldować.

      Usuń