piątek, 21 sierpnia 2020

czemu nie powracają

 do życia te zeschłe kości, dopóki prorokują nad nimi ci, co w prorokowaniu szukają swojej chwały, nie życia kości ani woli Boga, hę? :P


wieczorem
ja chcę taką z szarotką - orzekła ciotka, która mnie zaszczyciła z okazji imienin (przy okazji prosząc o usługę fryzjerską, skończę jako  rodzinny cukiernik i fryzjer w jednym). Ale ta jest już obiecana - zaprotestowałam, wyjmując jej z rak maseczkę, btw z dziewięćsiłem :P. Mogę ci taką zrobić, ale trzeba wpłacić coś na ryż dla Filipin.  Zgodziła się.

Poza tym jest gorąco. Poza tym zaspałam dziś, a budzik w smartg*, ustawiony nieco za delikatnie, ledwie mnie obudził... Poza tym zapisałam się na jakieś szkolenie z zuma (co ciekawe, pod zumem :P, ignotum per ignotum). Poza tym jak zawsze trzydziestego dnia mam nadzieję, że tym razem to już menopauza. :P Co mi przypomina panikę w oczach koleżanek na studiach w analogicznej sytuacji, tia. :P

Jeszcze muszę karmę dla znajomego chomika dziś podrzucić...

2 komentarze:

  1. Dzięki za ten ryż, dzięki wielkie.
    Mamy połowę na zbiórce minimalnie przekroczoną i 10 dni do końca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy konto będzie aktywne kiedy minie termin? jeśli nie, czy jest jakieś inne konto?

      Usuń