sobota, 29 sierpnia 2020

chcę Ci tylko powiedzieć

że Grasz o mnie. o moją wiarę, o moją wieczność.
Rób co Chcesz. Amen. Jeśli Chcesz przegrać... kocham Cię, cholera. ok, może tak mam, że zawsze kocham ściany :P. że nawet Ty nie Wyłamiesz Się z tej zasady i że nawet Ciebie nie potrafię kochać inaczej, tak?
no Sam Powiedz, co w tej historii może psychoterapia? :P jeśli modlitwa: błagam, raz jeden Ty Jeden w całej tej historii nie Bądź Ścianą, jeśli nawet taka modlitwa latami nie może nic?

nie wiem dlaczego. Zobacz, od początku. coś złego zrobiłam? jechałam po bandzie, przeciw sobie, dla Ciebie. po swoim bólu, tyle razy. za co mi to Robisz, za to, że oddałam ci A.? że szukałam Cię jak wariatka, wszędzie, latami? że jak nikt nie chciał, ja dla Ciebie zmieniałam ojcu te worki stomijne, tak, za to?
Znajdź mi jeden moment w tej historii, kiedy zagrałam przeciw Tobie, kiedy Cię zdradziłam, kiedy nie byłam Ci wierna. no Znajdź.
chusteczkę do wytarcia ryja teraz byś mi chociaż Podał....
amen.

tia wiem, nie Możesz, na zebraniu plenarnym KEP właśnie Ustalasz, gdzie postawić przecinek w zdrowaś Maryjo (nie Mario).  :P.


wieczorem
maseczki do pracy, czyli silna, zwarta i prawie gotowa:


A ponadto znowu czapla, tym razem z parku
i łabędzie.
żal lata...

3 komentarze:

  1. Jaka ładna maseczka :) i fryzurkę mam podobną, to znaczy tylko fryzurkę, maseczki takiej nie mam. Może powinnam sobie nową uszyć.Nie mam maszyny ale da się i bez maszyny. Widziałam taki napis na fejsie: że w Polakach jest moc bo od marca do lipca w tej samej maseczce... Coś w tym jest. Pada deszcz tutaj i mnie jest szkoda lata. Zdjęcia też piękne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fryzurkę obcinam samodzielnie, własnymi rękami, podobnie jak maseczkę :P. Ale ja swoje maseczki (te same od marca) po każdym użyciu dzielnie piorę. Też ręcznie.

      Usuń
  2. Masz maseczkę haftowaną na wszystkie cztery pory ... :D ale ja nie mam haftowanej. Czasem piorę ale uszyję nową, jesienną :)

    OdpowiedzUsuń