wtorek, 23 czerwca 2020

kolejny dzień w papirach

i jutro jeszcze następny. A potem już spokojnie będę się mogła zabrać za.... papiry :P. Następne. Tylko że te ostatnie to już bułka z masełkiem.

Ciągle się zastanawiam, czy inwestować w tą robotę - w laptopa z kamerką? w jakiś internet do tego laptopa? jak to zrobić? Teraz mam intenet z kabla, nielimitowany, chyba niezły - w każdym razie wystarczająco niezły jak na moje używanie internetu. Jak go przelać do laptopa, wiaderkiem? :P Bo chyba podpinać laptopa pod kabel to średnio sensowne wyjście?
Nie wiem, to życie mnie przekracza. Technologicznie zostałam na roku 2004. Góra piątym. I wcale nie chcę nigdzie dalej iść.

2 komentarze:

  1. Nie kazdy laptop ma wpiecie kabelkowe. Ale z 10 lat chyba tak funkcjonowal laptop mojego męża. Teraz idzie w inne rece a ten nowy tylko na wifi. Ale od firmy co stacjonarne też ma.

    OdpowiedzUsuń