wtorek, 28 listopada 2023

znowu pada śnieg

 


Po pracy przygotowania do pracy na jutro, trochę zamieszania z mamą, jakiś telefon, jakieś szycie - i tak minął kolejny za krótki dzień. Gołąb jakoś wpakował mi się do klatki karmnikowej i nie umiał wyjść. Postraszyłam go trochę, poganiałam po klatce tam i z powrotem, potem złapałam za ogon i łapy i przemocą wyjęłam z klatki - i wyrzuciłam przez balkon. :P Poleciał. Mam nadzieję, że wystraszył się na tyle, że prędko nie wróci. Następnym razem jak złapię, to jeszcze okręcę nim ze trzy razy młynek w powietrzu, zanim puszczę. :P Próbowałam tego z powodzeniem na pewnym agresywnym kogucie. Podziałało. Więc może podziała i na gołębie. 

Słońca dziś w porywach tyle:


Cierpię. 

Spotkałam dziś rudzika i pełzacza, ale w śniegu i w pośpiechu okołopracowym nie udało się wyciągnąć aparatu. Może kiedyś. 

Teraz czekają mnie trzy kolejne ciężkie dni w pracy....

Mama próbowała się zapisać do lekarza. Pierwszy wolny termin uwaga 22 grudnia. Lekarz rodzinny. Mama chciała się zapisać, bo doszła do wniosku, że ze samopoczucie jednak nie jest spowodowane jakością obiadów, tylko tym, że skończył się jeden z leków. No i trzeba było poprosić o receptę. O receptę poprosiła w rejestracji, po chwili dostała kod, poszła, wykupiła. Po co komu lekarze? :P

Aby do maja.

771.

4 komentarze:

  1. Komentarz będzie nie à propos - powinien być na Zau-ważce, ale nie udało mi się zalogować: dzisiaj rano idąc do pracy spotkałam parę (a raczej dwójkę) ptaszysk, zbliżonych rozmiarem, jedno całe czarne, drugie ciemnoszare z czarnymi skrzydłami i rejonem okołodziobnym ;) "Gawrony, kawki? trzeba by sprawdzić u Adaneth", pomyślałam - no i proszę, nowy wpis jak na zamówienie :) Dziękuję :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już chyba poprawiłam komentowanie, powinno się dać. :)
      Czyli zauWażka osiągnęła swój cel :)))

      Usuń
    2. o widzę, że mnie coś ominęło. :)
      He, he, nawet mi się teraz jeden pomysł pojawił :)

      Usuń
    3. Warto zauWażkować... eee... zauWażać :))). Moją patronką jest ostatnio niejaka św. Inspiracja? :)

      Usuń