wtorek, 20 kwietnia 2021

dalej mam dość

 pracuję od 9.00 do 21.00 :P. Rzygać mi się chce. Pani przyjdzie, pani zrobi, jeszcze to, jeszcze tamto. Egzamin klasyfikacyjny dla bachora, który nie wchodził na lekcje online, bo mu się nie chciało. Masz dopuszczający i daj mi spokój.  Nie mam ochoty siedzieć na poprawce. Pozostałe bachory zasypują mnie zaległymi pracami sprzed miesiąca na 3 dni przed klasyfikacją. Sprawdzanie w ilościach hurtowych, prace jedna w drugą ściągane z neta. Mam już tak dość, że się nie czepiam, wstawiam maks punktów, pocałuj mnie. Twoje życie, twoje sumienie, twoje kłamstwa, twoje piekło. Naprawdę wiesz gdzie to mam?

Sfrustrowany nauczyciel, wypalenie zawodowe jak stąd do emerytury. Mam to w. 

Pani zrobi jeszcze prezentację pożegnalną dla swojej klasy, wierszyk napisze, wydeklamuje, ale to trzeba nagrać, bo puści się onlajn. Na nagranie pani przyjdzie do pracy po swoich godzinach, nie, nie można bezpośrednio po zajęciach, pani przyjdzie dwie godziny po, specjalnie. Pani się do cholery cieszy, że pani tą robotę w ogóle ma, bo mogła pani nie mieć... 


Z innych rzeczy - miałam dziś rozmowę z maturzystą, który nie ma pojęcia, na jakie studia iść, nie ma koncepcji, jak na siebie zarobi, nie wie, kim chce być, może policjantem? A na pytanie, co lubi robić, odpowiada, że rysować i grać na telefonie. Autentyczne z dzisiaj. 

Z poważniejszych - dziś pochowali naszego pana weterynarza... Mam nadzieję, że mój Pies przywitał go w Niebie z całą psią serdecznością. Czemu dobrzy, mądrzy ludzie umierają, a zostają tacy, jak na załączonym?
No, czemu?

2 komentarze:

  1. rysować i grać na telefonie - to rysowanie zaskakuje, ha ha ha - cała populacja 8-klasistów i maturzystów jedyne, co potrafi najcześciej - to grać na telefonie - jest "wesoło" - a będzie jeszcze bardziej! :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni będą mieli problem, jak my wymrzemy. Niespecjalnie mnie to martwi.

      Usuń