środa, 28 kwietnia 2021

6.45

 odbieram i odpowiadam na e-mail od jednego z rodziców, e-mail wysłany o 6.24. Załatwiam mu tą sprawę. W międzyczasie szukam tych jezuitów  dominikanów w Rzeszowie... całkiem przyzwoita msza (w końcu), za wyjątkiem formuły rozesłania. Na koniec musiał coś przekręcić. :P No w końcu msza katolicka, a ojciec z pokolenia soborowego - oni chyba mają we krwi, te soborowe dziadki, że mszał się zmienia. Bo Kościół się zmienia, wszystko się zmienia. Dokumentów soborowych nie czytali, bo po co. Zmieniają se z głowy, według misia. Widzi-misia. :))) 

Cała msza trwała 27 minut, z kazankiem. Ani jednej piszczącej organistki. Zastanawiam się: jak w innych miejscach msza z trzema kazaniami i długaśną komunią trwa minut 35, to co oni musieli skrócić/przememłać, żeby się zmieściło? Przecież nie kazania. :P I znowu wraca wątpliwość, czy to aby na pewno katolicka msza. :P Uspokaja dopiero dopisek  o wirtualnej tacy -  jednak katolicy. 

wieczorem
zmordowana jestem tak, że ledwie do domu dolazłam po drugiej pracy... co  mogę, tylko wrzeszczeć, pytać, czy ty to w ogóle Widzisz, czy ma to dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie i wartość, czy nawet nie tyle, żeby się Odezwać... 
Cisza. 
A ja taka odmóżdżona, że zapomniałam zapłacić za telefon. Jutro. 

Słuchajcie, nie wiem, czy ja całkiem zdurniałam, czy...

to jest bóbr? A może potwór z Loch Ness? :P



Ogon miał chyba płaski, a nos jak świnka...


Jeśli to jest bóbr, to ja chyba wariuję już z tego wszystkiego, naprawdę. 



Najpierw widziałam bielika w środku miasta, teraz bobra. Jutro spotkam Yeti. A pojutrze będę w psychiatryku. 

11 komentarzy:

  1. Ten ojciec ma msze w niedziele o 8.30 i bardzo fajne kazania. Jest opiekunem Klubów Tygodnika Powszechnego, wiec raczej info o soborze do niego dotarło 😜. I ma cudne „L” przedniojęzykowe jak Bodo w starych filmach. I oczywiście to są dominikanie, jako że każda pliszka swój ogonek chwali, więc koryguję. Ani jedni ani drudzy nie chcieliby być myleni. 🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli to ten ojciec, o którym myślę, to z wykształcenia jest matematykiem czy fizykiem.

      Usuń
  2. Byłyśmy na jednej mszy dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już poprawiam tych dominikanów, chociaż dla mnie to jeden bóbr.

      Usuń
  3. Datki są wyjątkowo katolickie ;-) U mnie niedzielna skrócona o jedno czytanie, Wyznanie Wiary - pacierzowe (zastanawia mnie to w każdą niedzielę, co tu jest grane?), kazanko - to akurat mi się podoba - też jakby krótsze, Msza recytowana - w 40 minut ze wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tia, to mnie fkurza, że na Słowo nie ma czasu, a na kazanie czas musi być. kto tu jest ważniejszy, masz jakieś pytania?

      Usuń
  4. To ja chyba w jakimś raju liturgicznym funkcjonuję. Raczej nieświadoma byłam tego faktu, tylko fanaberie odstawiałam 🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sami nie wiecie, co posiadacie...
      czasem marzę, żeby się wyprowadzić.

      Usuń
  5. Potwór w wodzie wygląda mi raczej na wydrę.

    OdpowiedzUsuń
  6. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/4/47/Lutra_lutra1pl.jpg/1280px-Lutra_lutra1pl.jpg

    wydra jest inna.

    OdpowiedzUsuń