poniedziałek, 12 września 2022

zimowity, marcinki

 i koperek na balkonie :P. Koperek posadziłam z ogrodu, może urośnie. A co do zimowitów




i marcinków



oto są. Nieco sprane przez deszcz i zwarzone zimnem. Jak ja.

Z ciekawostek - zakwitł mi chyba czosnek-udający-szczypiorek (albo odwrotnie).


Parę lat temu posiałam toto na ziołowniku, miało być szczypiorkiem. Liście ma szczypiorkowe. Muszę spróbować to powąchać :P i zjeść. :P 

Poza tym strasznie zmęczona jestem i spałabym non stop. Oczywiście tylko dlatego, że nie mogę zniknąć :P. 

Panowie do windy dziś nie przyszli, może mają windziarski poniedziałek...

O jaka ładna liczba: 369.

2 komentarze:

  1. To białe wygląda jak czosnek niedźwiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czosnek niedźwiedzi ma szerokie liście. To ma liście jak szczypiorek.

      Usuń