wtorek, 27 września 2022

jeszcze więcej przedpokoju

czyli w zasadzie mam szafy. 





W międzyczasie na budowie windy :P zalali betonem druty od zbrojenia i niech zgadnę, teraz będzie dobry tydzień schło. 

Poza tym ffkurzam się na próbne matury, bo po jaką cholerę szkolili nas przez ostatnie dwa lata, że będą wprowadzać zmiany, jak w końcu okazało się, że nie wprowadzili połowy zapowiadanych zmian? Poza tym a propos strajku nauczycieli polegającego na niedokładaniu swoich zasobów do przygotowania lekcji i bazowaniu wyłącznie na zasobach szkolnych - to ani matury próbnej by nie było, ani większej częsci lekcji. Dziś szefowa wręczyła mi gruby plik kartek, chyba z 16, na próbną maturę i kazała mi to se skopiować dla wszystkich zdających. Niektóre kartki są całkiem puste, inne prawie. Jak się sprężę, zmieszczę ten arkusz na 9 stronach i dziesiąta na brudnopis. Krew mnie zalewa na myśl o marnotrawstwie papieru w skali kraju. Taaaa, papier zdecydowanie powinien być droższy. Żeby biurokracja z głodu zdechła.

Poza tym próbowałam obejrzeć water horse'a, ale zupełnie mi nie leży sposób zrobienia tego filmu. E.T. przy nim to pokojowy pudelek miniaturka. Nie potrzebuję tylu mocnych wrażeń, naprawdę. Tia wiem, można się w przebodźcowanie wpędzić i chcieć więcej i więcej, jak niektórzy czytelnicy tego bloga w ekhem filmikach innej natury. Tyle że ja nie zamierzam. 

384.

2 komentarze:

  1. Szafy miła rzecz.
    Jaki masz ładny parkiet.

    PS. Czy szarozielone ważki są motywem elfickim (elfowym)? Czy też wolisz niezidentyfikowane rozmyte motywy roślinne? Nie chcę wysyłać próbek, bo niespodzianka pryśnie, a z drugiej strony ciężko wybrać. Au.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam już naprawdę dość remontów i chwała Bogu że to ostatni. Parkiet ma tyle lat co ja :P. Klepki się ruszają, ale mi się zwyczajnie nie chce nic z nim robić. Niech se moi spadkmobiercy położą jakie panele :P.

      Jak nie widzę, to nie wybiorę :P, albo mi jednak pokaż, albo rzuć monetę. 3:P

      Usuń