czwartek, 24 września 2020

dziś proszę za G...

 i naprawdę nie wierzę że cokolwiek Zrobisz, już nie roztrząsając: Kochasz czy nie. :P Wiem, ja nie jestem zbawicielem świata, Panie. Ale mój świat wcale nie wygląda na zbawiony... Tia, zawsze można powiedzieć: Postawiłeś mnie koło G., koło I. po to, żebym to ja zajęła się tym problemem. Tyle że ja nic nie mogę. A Ty????
Nie Chcesz?

To nie jest łatwy świat, Panie. To jest taki świat, że nie ma gdzie uciec, nie ma dokąd pójść. Świat poobijanych dzieci i zdezelowanych dorosłych. Bezradnych dobrych i bezczelnych złych. Wystarczy Ci, że Umarłeś za ten świat, i chwatit, tak?
OK.

Papierologia nauczycielska...
Podstawa programowa
Kompetencje kluczowe
Program
Podręcznik - do każdej klasy
Zeszyt ćwiczeń - do każdej klasy
Książka nauczyciela - do każdej klasy
Rozkład materiału - do każdej klasy
Przedmiotowy system oceniania
Zasady pracy z uczniem wymagającym dostosowań
Ewaluacja diagnozy na wejście - klasa pierwsza plus uczniowie, którzy doszli do pozostałych klas
Program naprawczy po nauczaniu zdalnym :P - do każdej klasy oprócz pierwszej
Procedury zapobiegania covid-19
Plan wychowawczy w klasie

Nie mam połowy :P. Kończy się wrzesień... Dziś dostałam podręczniki dla maturzystów, hurrra. 


wieczorem

wiesz, Jezu, naprawdę nie mam siły tego nieść... tak bardzo ich wszystkich kocham. i nic nie mogę zrobić. jak ich unieść? bez jakiejkolwiek możliwości pomocy, bez słowa zapewnienia, że będzie lepiej? jak unieść telefon nieuleczalnie pipczący bez realnego powodu w godzinach śródnocnych, kiedy dałabym dużo za dzwonek smsa, zasmarkana, zaryczana. jak unieść  tęsknotę za ojcem powracającą teraz falami przy każdej głupocie, spojrzeniu na głupi wtyk do słuchawek, teraz dopiero pamiętam, wiele lat temu kupowaliśmy go razem, sama nie wiedziałabym jaki...
nie mam do Ciebie pretensji za fakt jego śmierci. tylko za to, jak umierał, Rozumiesz? 

jest mi tak cholernie ciężko, Panie.
tak
cholernie
ciężko.
za.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz