piątek, 14 kwietnia 2023

wiatr na balkonie

 rozrabia tak, że przez chwilę poważnie myślałam, czy to nie jakie uwięzione tam przypadkiem zwierzę... albo człowiek :P. Do końca roku zostało 40 dni zajęć lekcyjnych, jak kolejny wielki post. :P Po pracy zdążyłam być w ogrodzie, w tym roku kwitną mi zawilce


i przylaszczki



Mozolnie porządkuję krok po kroku, centymetr po centymetrze. I już widzę, że z powodów meteorologicznych znowu najbliższe dni miną mi na marzeniach o pracy w ogrodzie. A jak pogoda się poprawi, to też będę marzyć, tyle że gapiąc się przez okno w szkole. 

Tyle razy Ci mówiłam, nie było sensu Stwarzać mnie jednej. Albo przynajmniej trzy, albo wcale. :P

583.

2 komentarze:

  1. Do końca roku zostało 40 dni zajęć lekcyjnych - bardzooooooooooooooo dobra wiadomość :-))))))

    OdpowiedzUsuń