czwartek, 27 kwietnia 2023

sztuka kompozycji

 na przykład bylin


albo perfekcyjnie zaprojektowany i wykonany ssak z rodziny wiewiórkowatych





albo jedna, druga, trzecia ptica




albo biel na tle stalowego granatu


albo wielki błękit


Nie zdzierżyłam, uciekłam na ogród, spracowałam się jak mróweczka i łeb mi odpoczął. Bo w pracy myślałam już, że po mnie. W najlepszym razie psychiatryk. Tymczasem na ogrodzie widać ślady po liźnięciu nocnych przymrozków i czekamy na kolejne...  a w budce naprzeciwko domku zamieszkały chyba sikorki modraszki. Są tak dyskretne, że ciężko je przyuważyć. 

Jeszcze jutro, potem łikend, potem milion bzdurnych zadań związanych z maturami i zmianami planu, takie tam.

596.

2 komentarze:

  1. Projekt i wykonanie futrzastego ssaka niezmiennie mnie zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie do mnie, to Wyżej z tym komplementem proszszsz. W biologii właśnie to mnie zachwyca: genialny Projekt i perfekcyjne Wykonanie.

      Usuń