piątek, 3 marca 2023

żelazko

 zrobiło mi na podłodze kałużę wody, zanim zdążyłam wyprasować pół prześcieradła. Wyłączyłam, zanim poleciał korek. I muszę zdecydowanie kupić nowe. 

Jutro robię kolejny megatest i mam nadzieję, że nic nie wyjdzie i będę mogła zacząć próbować funkcjonować.... te ACC i sterydy mają za dużo negatywnego wpływu chociażby na babską stronę mojej osobowości :P. Boże, czemu mnie nie Spytałeś, czy nie wolałabym przypadkiem być facetem? Pewnie gdybyś Pytał, to na świecie bylyby ze dwie baby wszystkiego, z zadatkiem na męczennice. :P

541.

2 komentarze:

  1. Używam żelazka z Lidla i całkiem jest spoko.
    Nie znoszę kłopotów z żelazkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje żelazko ma już chyba naście lat, a że w kranie mamy bardzo wapienną nałęczowiankę (serio) to nie wytrzymało.

      Usuń