sobota, 11 lutego 2023

najnowsze jeże i najnowsza pompejanka

 


i jeszcze parę innych, pomniejszych dokonań. 

Jeże pójdą do kolejnych rodzinnych dzieci. Pompejanka poleci na wschód. Wątpię, czy coś z niej będzie. Kiedyś myślałam, że mnie Słuchasz. Że jak się modlę, to coś się stanie. Że jeden z drugim się zmieni, nawróci. Że coś wyprostuje. No ale Oduczyłeś mnie takich oczekiwań dosyć stanowczo, no. 

Więc nie oczekuję. 

Może Ty Wolisz krzywy świat? 
Wiesz, ja szyję krzywe jeże, bo nie umiem szyć prostych. Mama wolałaby, żeby moje jeże były proste. Może na tej zasadzie ja bym wolała, żeby świat nie był krzywy? No ale Ty przecież Umiesz Zrobić prosty świat. 

Może w prostym świecie nie byłoby dla mnie miejsca. Ale i tak wolę prosty. Zresztą, Powiedz, naprawdę Ci zależy, żebym była? No ale jak, jeśli tym Twoim nie zależy, jeśli im tylko przeszkadzam i wcale nie jestem potrzebna? 
No jak?

521.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz