sobota, 24 czerwca 2023

świętojańsko

 


Wśród serii złych wiadomości  - Pani A. złamała prawą rękę. Pani A. opiekuje się ledwie funkcjonującą mamą i nie ma nikogo do pomocy. Więc mam zajęcie.

Skończyłam prasowanie. Popracowałam w ogrodzie. Okleiłam czystą okleiną pojemnik na ogrodowe drobiazgi - mama chciała go wyrzucić, bo brudny. No ale na tyle praktyczny, że warto było zrobić mały tuning. 

Lista zadań na najbliższe dni trochę mnie przeraża. Moja aktualna wizja Nieba jest w zasadzie wizją pustelni :P. Nikogo nie ma, nikogo nie muszę kochać :P i mogę spokojnie zająć się ogrodem. 

W Rosji znowu się miele. Ponieważ zauważyłam, że jak zaczynam się za kogoś modlić, to ten ktoś poważnie dostaje w d* :P, od kilku miesięcy intensywnie modlę się za Putina. No i zaczął dostawać. Więc wszyscy, za których się modlę, drżyjcie. :P 

Swoją drogą, zaczynam się spodziewać, że jak wypełni się liczba dni, to ja sama oberwę tak, że się już nie pozbieram. 

614.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz