czwartek, 8 czerwca 2023

kuuuurrrr

 ka wodna, no.






Kurczaków wodnych zatrzęsienie, w różnym wieku. Z innych ptaków okołowodnych zdybałam czaplę




Natomiast z ptaków niewodnych to mamy zatrzęsienie dzięciołów.



Marzy mi się jakaś niewielka pustelnia. Przygotowania Bożego Ciała przekroczyły mnie kompletnie pod każdym względem, uciekłam w krzaki i łaziłam po wertepach kilka dobrych godzin, ciesząc się towarzystwem ptactwa, ważek, komarów i innego elementu roślinno-zwierzęcego, który nie miał wobec mnie żadnych oczekiwań i żądań, jakich mogłabym nie spełniać. 

A gówniarzowi logującemu się przez Singapur najszczersze kondolencje. Biedny jeszcze nie wie, dlaczego. :P 

598.

4 komentarze:

  1. Ty poważnie myślisz, że jak widzisz Singapur, to jest twój znajomy, a nie przypadkowy przechodzień lub bot? O matkoboskoczynstochowsko :D

    OdpowiedzUsuń