czwartek, 17 października 2024

zapracowana

 i trochę fffkurzona, ale po kolei.

W pracy sądny tydzień, bo połowa kadry choruje, dużo dzieciaków też, a plan jest hm wielce przypadkowy i na przykład wczoraj przyszłam z pracy z tak totalnym poczuciem bezsensu tego, co robię, jak nigdy w życiu przed ostatnie 30 lat. :P Wczoraj miałam też kolejne urodziny, zgoła nie osiemnaste, i w zasadzie mi to nie przeszkadza... tyle, że wywiązało się małe zamieszanie w związku z dostarczeniem paczki przez jedną z firm kurierskich, której już nie lubię, no i właśnie. Mam nadzieję, że paczka przyjdzie dziś. Nie mam  pojęcia, czy do domu, czy na punkt, bo... nikt tego chyba nie wie. Mam wrażenie, że paczkę przekierowałam, ale jestem technodebilem i kurier wczoraj szukał mnie w domu. Dziś, z tego co wiem, w domu już mnie nie szukał, paczkę pobrał, a na punkcie jej póki co nie ma. I zgadnij, jak nie wiesz. Na wszelki wypadek w domu siedzę, co nawet nie jest takie ciężkie, bo mimo słonecznej pogody jest zimno.

Inna paczka już przyszła:


Mam nadzieję, że na dniach wyrwę się na ogród i śnieg mi nie przysypie grządek, zanim to wszystko posadzę - jak w zeszłym roku, na przykład, było. 

Więc siedząc w domu i śledząc po kryjomu posunięcia kuriera :P sprzątam powoli balkon, który jeszcze dwa dni temu wyglądał tak:


a dziś już wygląda trochę inaczej:


i podziwiam pierwsze pączki na listopadkach.



Listopadki stoją sobie jeszcze dzień i noc na balkonie i tak będzie do przymrozków, a w każdym razie do wykształcenia się dużych pąków kwiatowych. Ten od Magdy :) pozdrawia eksWłaścicielkę i oznajmia, że czuje się dobrze, ale nie jest pewny, czy zakwitnie.


PS. Ups, paczka w paczkomacie (do którego ją byłam przekierowałam parę dni temu, czyżby ktoś to w końcu zobaczył?). Gdzie ja mam ten (epitet) PIN? 

PS 15 minut później: uff, mam. Idę. 

2 komentarze:

  1. Najlepszości.
    Paczkomaty są ok (chyba że ktoś zapodzieje list, który szedł cały tydzień marne 150 km).
    Z niektórymi firmami kurierskimi cięzko się dogadać - już nam się zdarzyło tropić przesyłkę po okolicy. Na szczęście są i takie bezproblemowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszości.
    Paczkomaty są ok (chyba że ktoś zapodzieje list, który szedł cały tydzień marne 150 km).
    Z niektórymi firmami kurierskimi cięzko się dogadać - już nam się zdarzyło tropić przesyłkę po okolicy. Na szczęście są i takie bezproblemowe.

    OdpowiedzUsuń