piątek, 11 października 2024

spieszę donieść

 iż finalnie pokonałam papirowe zaległości z sierpnia i września, i rozpoczęłam długi nauczycielski łikend serią dawno zaległych czynności. Otóż:

1. dokonałam zakupów ogólnospożywczych zaległych od kilku dni
2. skontrolowałam stan posiadania kwiatków do wieńców na cmentarz
3. posprzątałam pół balkonu
4. zaszczepiłam ipomeę do przechowania przez zimę
5. zrobiłam opłaty należne do 15 X
6. uprałam zawijki na kanapki 
7. zakupiłam mamie kolejne audiobuki.

Nie pytajcie, ile spraw mam na liście na kolejne dni...

1088.

5 komentarzy:

  1. Hej, może sprawdź abonament z audiobookami na Legimi, Empik Go czy Storytel. Będzie mogła sobie wybierać. Kawa zm

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tam też możliwość okresu próbnego, to zobaczysz, czy podejdzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Smart. Dobrej niedzieli

    OdpowiedzUsuń