niedziela, 13 czerwca 2021

rzygam tym wszystkim

 dobranoc.

7 komentarzy:

  1. https://dorzeczy.pl/zdrowie/188040/komunia-na-kleczaco-jednak-bezpieczniejsza-niz-do-reki-wazne-badania.html?utm_source=dorzeczy.pl&utm_medium=feed&utm_campaign=rss_feed

    OdpowiedzUsuń
  2. słuchaj, od...czep się. ja cię nie mam zamiaru nawracać, mam dokładnie gdzieś, w co wierzysz. Proszę o taki sam szacunek wobec mojej zmęczonej osoby. Dziękuję. Kolejny twój komentarz spotka się z odpowiedzią, której nie chcesz czytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego tak się zasklepiasz? Dlaczego tak pamicznie boisz się usłyszeć czegoś, co wykracza poza Twoje dotychczasowe myślenie? Tak przeraźliwie boisz się prawdy?
    Przeglądając aktualne RSS-y trafiłem na tę informację i ponieważ niedawno o tym mówiliśmy, to uznałem, że powinienem Ci tę informację przekazać. Piszesz o wierze, bo rzeczywiście oboje wierzyliśmy w to, że bezpieczniejsza jest komunia na rękę (choć ja dodatkowo wierzyłem w cud, że komunia do ust wcale nie jest zagrożeniem) - a tu tymczasem okazuje się, że to moje przekonanie o cudzie, było niewłaściwe, bo jak wynika z badań prowadzonych na Wydziale Nauk Biologicznych Uniwersytetu w Bergen w Norwegii, przyjmowanie do ust jest bezpieczniejsze (szczególnie gdy komunię przyjmuje się klęcząc).
    Ale skoro ta prawda tak Cię rani, to proszę bardzo - możesz wypełnić swoją groźbę. Zastanów się jednak skąd u Ciebie takie rany?

    OdpowiedzUsuń
  4. fscet zlitusj sie. pracuje po 19 godzin na dobe 7 dni w tygodniu, śpie po 5 godzin od kilku tygodni i jeszcze ze 3 tygodnie to potrwa, a ty mi jakimiś głupotami tyłek zawracasz...

    naprawdę sądzę, że mężczyzna w takich sytuacjach powinien dać kobnecie spokój, szczególniw jeśli ina bardzo go po raz kolejny o to prosi.
    przepraszam, wracam do pracy. poszukaj kogis innego jesli gwoj wewnetrzny doktor psychologii nagle potrzbuje pacjenta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 19 godzin - podziwiam. Ja w tym miesiącu najdłużej pracowałem jedynie 16:30. Ale co do snu - to właściwie się nie różnimy.
      No ale tak na spokojnie - sama się zastanów, co było złego w tym, że poinformowałem Ciebie o ostatnich badaniach nad formą przyjmowania komunii? (skoro sama poruszyłaś ten temat w swojej notce i nawiązywałem do wcześniejszej dyskusji). Przy tym w ostatnim czasie z nikim na ten temat nie rozmawiałem - jedynie z Tobą. Nie dziw się zatem, że tylko Tobie o tym napisałem (i nikomu więcej o tym nie będę pisał).

      Usuń
    2. Zwyczajnie cię nie lubię i nie lubię z tobą rozmawiać. Na żaden temat, z hodowlą kukurydzy włącznie. Uważam cię za jednego z nabożnych upierdliwych nawracaczy internetowych, a nie cierpię tego rodzaju ludzi.

      Po raz osiemdziesiąty proszę: daj mi spokój i odczep się ode mnie. Jeśli rozumiesz po polsku, przestań się do mnie odzywać na jakikolwiek temat. Dziękuję.

      Usuń
  5. Ciekawy jestem, w oparciu o co ferujesz takie wyroki: Uważam cię za jednego z nabożnych upierdliwych nawracaczy internetowych? Nie masz żadnych podstaw, do takich stwierdzeń - ale widać lubisz ferować takie wyroki! A skoro lubisz...
    Ja jednak nie będę Ciebie nawracał (bo nigdy nie nawracałem), ale zaproszę Ciebie do wysłuchania tego oto kazania: https://soundcloud.com/user-545755552-213298065/20-czerwca-2021-godzina-900-ksiadz-piotr-celejewski. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń