wtorek, 11 czerwca 2024

mój ogród nieuczesany

 














one sobie po prostu obok mnie żyją...

W pracy ostatnia prosta i znowu miliony zadań do zrobienia kompletnie bez sensu, ale absolutnie koniecznie :P. Jestem już na tyle stara, że się nie buntuję, odhaczam kolejne pracowe bzdety, nawet jeśli są typowym marnowaniem czasu. Trza i tyle.

Z przyjemności: coraz poważniej zastanawiam się nad kupieniem fotopułapki. Taaaak. Strasznie jestem ciekawa, co by nagrała z mojego balkonu czy okna albo w moim ogrodzie... ale pozastanawiam się jeszcze chwilę. 

966. Jak ładnie. 

6 komentarzy:

  1. Piękny ogród. Obfitość. Taka multiplikacja moich dwóch skrzynek 🏵️🏵️🏵️

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwie ogród w stylu angielskim, lubię takie. I jak dużo odmian lawendy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Luuubię twój ogród :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ja też go luuubię. Aktualnie mam niewielką przetwórnię owocową...

    OdpowiedzUsuń