sobota, 13 kwietnia 2024

spotkałam dziś

 ornitologów. Prawdziwych. Nie takich jak ja :P. Ornitolodzy mieli mewę z czipem, na telefonie aplikację pokazującą, że mewa przesiaduje na dachu mojego bloku, i drona, którym sprawdzali, czy mewa nie zamierza przypadkiem na dachu zamieszkać. Mewa podobno jakaś rzadka, czarnogłowa czy coś (za moich czasów to była po prostu śmieszka, ostatnio wyodrębnili nowy gatunek). Nie wiem, czy mewa się wprowadza, bo nie chciałam przeszkadzać i poszłam sobie w cholerę. Ale być może to właśnie ta mewa:


A w moim ogrodzie tradycyjnie sójki



sierpówki


kosy


zięby



Pojawiły się drozdy


Widziałam też pierwszą pleszkę i pierwszą jaskółkę. Może uczyni wiosnę. 

A florystycznie już maj:









908.

4 komentarze:

  1. Na pewno zamieszka! :) Nie jest to wprawdzie bocian czarny, ale zawsze to coś... Czy mewy lubią słonecznik? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojjjj, nie mów, że muszę surowe rybki na balkonie trzymać... :)))

      Usuń
  2. Może w akwarium? Sama sobie wyłowi.

    OdpowiedzUsuń