piątek, 20 września 2024

spojrzałam

 na zdjęcie dzisiejszego świętego z liturgii na brewiarz.pl i pękłam. :)))


A poza tym jestem w trakcie kupowania mamie nowego telefonu i znowu ffkurzam się na debili projektujących telefony dla seniorów, którzy nigdy w życiu żadnego seniora nie widzieli. Jak można czerwoną drobną czcionką na czarnym tle wyświetlać, od kogo jest połączenie właśnie dzwoniącego telefonu? Toż ja tego bez okularów nie przeczytam, co dopiero moja mama... Przy okazji dowiedziałam się, że poprzedni telefon mamy był super, o niebo lepszy od tego, który dziś kupiłam. Acha.

Poza tym dla odmiany dostałam dwie siaty pigwy i jestem na 1/4 jej przerabiania. 

1067.

2 komentarze:

  1. Kapelusz! Ale czemu bez koralików? Tak, pomyślałam rano, że się uśmiechniesz, ale nie sprawdzalam portretu :)))

    OdpowiedzUsuń