piątek, 6 października 2023

no i dowiedziałam się

 że w Anglii też mają wąwozy :klik: 


U nas dokładnie to się nazywa głębocznice. Chyba. Wąwozy są naturalne, a głębocznice są właśnie dziełem człowieka...

Poza tym - no poza tym jest mi strasznie przykro i źle, a to z paru powodów. Za dużo złych rzeczy dzieje się koło mnie, no. Niby nic mnie specjalnie nie dotyka, niby głupoty, no ale kowal zawinił, a ciebie, cyganie, powieszą. Jak zwykle. I nie czuję się w tym całym bałaganie ani kochana, ani chciana, ani zatroszczona. :P  I mam ochotę schować się tak, żeby nikt mnie nie znalazł. I Wiesz, to jest ta chwila, kiedy żałuję, że chciałam się w ogóle wychylać. Przecież od początku można było bardzo po cichu robić swoje. A teraz - teraz mogę tylko Cię prosić, Żebyś mnie Schował. I to bezskutecznie. I tia, coraz wyraźniej widzę, że są środowiska, w których nie istnieje słowo "przepraszam". I jestem o krok od żalu, że jestem w takim właśnie czymś. Uważaj, bo jak zrobię ten krok i zacznę żałować, to Będziesz Miał problem. 

5 października - 717
6 - 718

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz