poniedziałek, 27 czerwca 2022

płyty i płytki

 czyli równamy ściany. Czyli w końcu konstruktywnie. Tak wygląda łazienka:

W kuchni już lepiej.

A najlepiej w ogrodzie. Kwitną zlotoglowy.











i rojniki


wystawiajcie poidełka ptakom


bo nie każdy ptak jest ptakiem wodnym naprawdę.


A poza tym rok szkolny się skończył. 


Jakby się kto pytał, siedzę w pracy. Ogarnęłam część papierów, czeka na mnie medycyna pracy i parę innych przyjemności. 

21 czerwca 286
22 czerwca 287
23 czerwca 288
24 czerwca 289
25 czerwca 290
26 czerwca 291
27 czerwca 292

5 komentarzy:

  1. Jakie piękne lilie! U mnie większość pąków lilii jak co roku zniszczyła ostępka lilianka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest tak gorąco, że przekwitają w oczach, gotują się żywcem.

      Usuń
  2. Zdecydowanie w ogrodzie na razie ładniej. Ale i w mieszkaniu będzie....

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisałam maila, mam nadzieję, że dojdzie.

    OdpowiedzUsuń
  4. odpisałam, mam nadzieję, że doszedł.

    OdpowiedzUsuń