środa, 15 czerwca 2022

dalej rozkablowane

 

ale przynajmniej rury już są...


Jedyne, co cieszy się z remontu, to Jej Wysokość. Puszcza na nowym miejscu masę nowych pędów. 


A tymczasem kwitną polskie kwiaty


wszędzie pełno jeży

jak go zobaczyłam w trawie, to był taki gładziutki, że myślałam, że to szczur :P. Potem się najeżył i zaczął fukać.

Poza tym nakryłam wiewiórkę przenoszącą dzieci do nowego gniazda - trzy maluchy przenosila jednego po drugim, zakręcone wokół matczynej szyi jak szalik.



poza tym drozdy się kąpią (mam satysfakcję z doprowadzenia do ładu wanienki)


łabędzie też



qrki wodne w zasadzie też się kapią, ale ta akurat się suszy (zwróćcie uwagę na drobne, delikatne nóżki, ha)

ważki się rozmnażają


gągoły się rozmnożyły

i kosy też...


pozdrawiam z szóstego od końca dnia pracy, spomiędzy sprawozdań, tabelek i innej papierologii. 

7 czerwca 272
8 czerwca 273
9 czerwca 274
10 czerwca 275
11 czerwca 276
12 czerwca 277 (spowiedź)
13 czerwca 278
14 czerwca 279
15 czerwca 280.

2 komentarze:

  1. Przepiękna jest ta łąka z makami. U mnie w ogrodzie wysiały się chabry, sprawiając mi wielką radość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie chabry od kilku lat sieją się same, najczęściej na grządkach z rukolą :P.

      Usuń